Friskis & Svettis Göteborg


Köp ditt kort via webbshoppen

 

Du kan köpa träningskort och medlemskap direkt här på hemsidan. Observera att det nya kortet börjar gälla den dag du genomför köpet.

Är du befintlig medlem loggar du in med dina användaruppgifter (samma som till passbokningen) och väljer sedan vilket kort du vill köpa.

När du är inloggad på hemsidan kan du under Mina sidor sedan se alla din köp och även skriva ut kvittokopior.

Om du är ny, blivande medlem behöver du fylla i dina uppgifter och registrera dig efter att du valt vilket kort du vill köpa. Tänk också på att du behöver köpa ett medlemskap för att kunna träna hos oss. När du genomfört köpet går du till din nämaste anläggning och hämtar ut ditt medlemskort (ta med legitimation). På detta hittar du ditt medlemsnummer som du använder vid passbokning.

Vid betalning behöver du ett VISA eller MasterCard samt inneha åldern 18 år. Kortköpet sköts via vår samarbetspartner Samport som säkerställer en säker och trygg betalning. Sedan 2006 följer Visa och MasterCard ett gemensamt och globalt regelverk, PCI DSS (Payment Card Industry- Data Security Standard) som säkerställer att kortinformation hanteras säkert hos alla parter som hanterar kortdata i någon.

Ångerrätt vid distanshandel

Du har enligt lag 14 dagars ångerrätt när du köper varor och tjänster på Internet.  För att utnyttja din ångerrätt får du inte ha använt kortet för träning. Ångerrätten gäller från den dag då ditt köp genomförs via Internet. Om du ångrar ditt köp ska du inom angiven tid kontakta oss. Se kontaktuppgifter nedan.

Du kan läsa mer om vad som gäller för ångerrätt och distansförsäljning på länkarna nedan. http://www.konsumentverket.se/Lag-ratt/Din-ratt-som-konsument/Angerratt-vid-distanshandel

Vid frågor och återköp hänvisar vi till: Frisk Service i Göteborg, Västra hamngatan 5, 411 17 Göteborg, org.nr. 556264-4558.
Vardagar 8-17 på telefon: 031-723 56 15 eller e-post: ehandel@gbg.friskissvettis.se. Övrig tid hänvisar vi till medlemsservice på 031-723 56 00.